Varit hos vet.

Yeah

Trådstartare
Efter att jag gått och varit nervös i flera månader så var det idag dags för dagen D, och nu är det äntligen överstökat så att jag kan andas ut. Harry har nämligen varit hos vet. idag för ögonlysning och patellaundersökning, och gick igenom utan anmärkning, och kvinnan som ögonlyste tyckte dessutom att han hade väldigt trevligt temperament. Så nu har Harry en väldigt glad matte som antagligen kommer sova hemskt bra inatt. ;) :D

Sv: Varit hos vet.

Tack så mycket båda två! Känns verkligen superskönt att ha det avklarat, optimist som jag är förväntade jag mig i princip att få åka hem utan koppel. :o

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 629
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 816
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?