världens dummaste fråga

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Midi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 093
M

Midi

Var beredda på världens dummaste fråga. Om jag börjar rida klassisk dressyr och sen blir mitt mål att tävla (ft, dressyr), måste jag då lära om mig? Eller är det så att klassisk dressyr är samma sak som "vanlig" dressyr men att det lärs ut på annat sätt? Om någon fattar? :D

Sv: världens dummaste fråga

Det är samma sak i stort sett du behöver inte lära om något.

Sv: världens dummaste fråga

Upplever det som väldigt liten skillnad mot om man jämför AR/"vanlig" dressyr. Målet ser väldigt likt ut tycker jag ock även vägen dit, är mest prioriteringar och tillvägagångssätt som skiljer?

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 527
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
742
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 141
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • GVFÖ 2025
  • Småbarn, vitaminer, kosttillskott?

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31