Världens godaste torrfoder? (Ännu en fodertråd.)

Nirvana

Trådstartare
Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför att jag skulle kolla här vad ni tror att världens godaste torrfoder är? Jag är beredd att testa allt, innehåll och pris spelar ingen roll bara det är supergott.

Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför att jag skulle kolla här vad ni tror att världens godaste torrfoder är? Jag är beredd att testa allt, innehåll och pris spelar ingen roll bara det är supergott.
Frolic 😁

Har varit hos vet och fått rekommendationer, tyvärr ratar hon dem.

Denna var det enda min hund är när han behövde komma igång efter magkatarr.
purina-pro-plan-veterinary-diet-dog-cat-cn-convalence-mousse-195g-8c.webp

Det foder som alla mina hundar älskar är Royal Canin Hypoallaergenic, kör det då en av mina är allergisk men dom andra vill gärna ha ha det med hellre en sitt egna. Till och med katterna snor av det om dom får chansen :d

Jag fick en påse Britcare Lamm och alla fyrbenta i det här huset verkar vara galna i det, till och med kräsna katten 😅 använder påsen som träningsgodis då båda hundarna äter annan mat, dom gör i princip vad som helst för det 😁

Jag fick en påse Britcare Lamm och alla fyrbenta i det här huset verkar vara galna i det, till och med kräsna katten 😅 använder påsen som träningsgodis då båda hundarna äter annan mat, dom gör i princip vad som helst för det 😁
Tack, skriver upp den på min lista.

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
703
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: WildWilma
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?