Varm och puls

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare marina w
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 665
M

marina w

Är det onormalt om hästen efter ett hårt pass är lite varm i fötterna och har puls? Om i så fall ska det ta innan det återgår till det normala? Tacksam för alla svar

Sv: Varm och puls

nej det beror ju på när du kännde på henne/honom när det var puls/varmt! Men dagen efter borde det inte vara så då kan de vara dax o undra varför!

Sv: Varm och puls

kskemilie skrev:
nej det beror ju på när du kännde på henne/honom när det var puls/varmt! Men dagen efter borde det inte vara så då kan de vara dax o undra varför!
En timme efter hade han puls och var lite varm. Men två tre timmar efter var det borta

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 240
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 314
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej, min häst upptäcktes ha hovledsinflammation hos veterinären för 2 veckor sen. Blev sprutad och fick metacam i 10 dagar. Hon är nu...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka