varma stalltäcken

starcraft

Trådstartare
Någon som har något tips på VARMA och TJOCKA stalltäcken nu för vintern för en frusen häst? Det ska väl heslt inte kosta jättemycket, men jag är beredd att ändå betala en del.

Någon som vet vad Domanis innetäcken med 600grs fodring kostar och var i stockholm man kan få tag på det? Enda ställe jag har sett dom på var på Solvalla i september och då till specialpris, vilket visserligen var väldigt bra, men jag hade då ingen möjlighet att köpa ett tyvärr.

Sv: varma stalltäcken

Shires Windjammer, passar de en häst på 160 cm av "fullblodstyp"? De verkar ju väldigt prisvärda annars.. Hur är de i storlekarna?

horseware har 550 gr täcken. tjocka och gosiga och kostar därefter :( :angel:

Det verkar faktiskt riktigt bra, har en häst här där jag jobbar som har ett sånt och det är tjockt och sitter bra!

Horseware har ju en hel,men där är prislappen därefter..men de är bra täcken och dom hästar jag har haft Horsware täcke på har dom legat jätte bra på osv.

Shire har ju också en del

Jacson, jag har bara använt deras tunnare stalltäcke, men de är jag super nöjd med..sitter klockrent på hästen.
Dett har jag från Jacson, 200g fyllning, det tjockare har 400g
stalltackeek.jpg

Event, bra täcken de också

Men som sagt...jag hade farmförallt satsat på ett Horseware då jag vet att jag får vad jag betalar för.

horseware är kanon men dyra.
tkr events stalltäcken är bra o prisvärda, mitt 220 g kostade 400 på henrikssons. det finns även tjockare täcken.

Liknande trådar

Utrustning Efter 12 år i södra Sverige har jag återigen flyttat upp till Norrland. Till vintern behöver jag ett par ordentliga vinterskor till...
Svar
8
· Visningar
2 113
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
877
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Nu är de så att jag genom kontakter har fått ett prov jobb på Irland, ett super ställe som verkligen låter fantastiskt, många skulle nog... 2
Svar
32
· Visningar
6 274
Senast: athena
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 339
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur