Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! 
Händer en del i ditt liv just nu
Blir spännande att höra om finalen och kanske få se någon bild på bakverken på måndag

Händer en del i ditt liv just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer känna mig gammal den dagen jag ska gå på mitt första föräldramöte som förälder!!
Hoppas dom säger något viktigt på erat möte så att det känndes ok att gå dit fast du mår lite kasst.
Ja, här är jag! Mig blir ni inte av med så lätt.Tog bara en liten paus och sen var det så mycket jag ville skriva att det nästan kändes lite jobbigt och då drog jag mig för det.
Nä, jag är inte det minsta vårmammetrådberoende...
Michellan: Jag tyckte att det var lite kul att gå på föräldramöte och höra lite mer om dagis och vad de gör om dagarna.![]()
men du.. Prata med kommunen. För på dina beskrivningar av hur Bellan är på dagis så kanske det är själ nog att få vara hos dagmamma. För jag tror liksom dig att hon nog skulle kunna passa bättre i en lite mindre barngrupp.. (endast baserat på det som du skrivit så klart eftersom jag inte sett henne på dagis. Eller alls irl)
Fast jag menade inte ensam som i utanför utan ensam som själv att vara ung.
Förstår att du tackade nej till föräldrarådet.
Varför inte min man går? Nej Brynäs spelar ikväll på tvså då får jag gå trots att jag helst hade velat ligga i soffan med mjukisbyxorna med en temugg i handen.