Vårmammor 2010 del 10!

Sv: Vårmammor 2010 del 10!

FAst den jag har tänkt köpa isf går att ha på båda håll... Men det är knappast ngn vagn på skogspromenad... Och jag tror inte att jag blir färdig att ta med stallvagnen för då behöver jag ju ett släp oxå ;) haha
Jag sneglar lite på en beg Bugaboo Bee- för ny köper jag inte för att ha i bilen till lite småpromenader på stan.. Undrar om den ens fungerar på all kullersten- Nån som vet hur det är att köra småhjul på det?
Jag märker inget med min cosmo... Den är bara lite hackig på skogsstigar... Alltså inte slingor eller gångvägar.. Där är den suverän med.

*kl*

Sambon åkte precis iväg med vår ena hund till kliniken. Hon har varit dålig på att äta ett tag och har kräkits mycket. Tror det är stress efter vi fått A och flyttat och allt och hon är väldigt vaktig. Men jag fick bära in henne från promisen i morse för hon vägrade gå. Bara la sej ner.... Jag hoppas jag får se min vovve igen, känns inte som det just nu.....

Vad sött! :love:

Har du haft ett annat nick här förut/också, eller är det bara en slump att din användare på youtube heter som den gör? :idea:

Sambon åkte precis iväg med vår ena hund till kliniken. Hon har varit dålig på att äta ett tag och har kräkits mycket. Tror det är stress efter vi fått A och flyttat och allt och hon är väldigt vaktig. Men jag fick bära in henne från promisen i morse för hon vägrade gå. Bara la sej ner.... Jag hoppas jag får se min vovve igen, känns inte som det just nu.....
Nej..... Det låter precis som samma symptom som min gammelkisse hade... Hoppas det inte är något allvarligt... :(

Ja visst är det gulligt och hon är så stolt över att kunna själv :)

Ia, fy vad hemskt! Jag håller tummarna för att vovven klarar sig och blir bra.

Jo, jag hade ett annat nick förut, jag tog det för många många år sedan när det här med forum och sånt var nytt. Det var landskamp och jag tyckte att det var fiffigt, efter ett tag insåg jag dock att det kunde feltolkas, därför bytte jag tillslut.

Förresten var det lika symptom som min gammelkisse hade i somras, som din och som Ia´s hund :(

Aha, jag minns bara att du hade en tråd om att din katt sprungit bort och att jag tyckte så himla synd om dig. Skrev massor i den tråden med mitt förra nick och jag hoppades så mycket att katten skulle komma tillbaka.

Men det måste vara månat år sen nu?

Nu strejkar jag. Nu tänkte jag sätta mig ner och neka resa mig upp.
Tillbringade över en vecka i sängen efter ryggmärgsprovet. Har fortfarande riktigt ont.

När jag väl börjar röra på mig så inser jag att gammelkatten är dålig i magen och kissar nått alldeles förskräckligt. Så idag var vi hos veterinären. Något som var väldigt ouppskattat. Han var så stressad så han tappade päls i stora fläckar. Insåg även att jag efter graviditeten har blivit lite blödigare. Jag och djursjukvårdaren klarade inte ens av att tillsammans hålla fast honom under blodprovet. Han skrek och slogs för glatta livet. Så vi får stoppa ner honom i en provtagningsväska. När han är på plats så kände jag bara att jag fixar inte detta. Så jag var tvungen att gå ut. Så har jag aldrig reagerat förr.

I söndags så började T bli dålig i magen. Något som bara eskalerat. De senaste dygnen så har vi bytt blöja ca en gång i halvtimmen. Dygnet runt. Idag ringde vi läkaren som ville kolla henne innan helgen. Så vi fick en återbuds tid och fick kasta oss iväg.

Till detta så har jag varit riktigt, riktigt orolig för våra vänner. Men de har i alla fall fått sin bebis nu. Tyvärr så kan vi ju inte besöka dem så länge t är dålig.

Fy vad tråkigt. Beklagar verkligen. Jag fick ju i alla fall med mig kisse hem. Även om vi inte vet för hur länge.

Vad är det med alla djur just nu...? Fick precis veta att min stora katts kusin liggare inlagd och är jättedålig...

Vad sa de om T:s mage då? Vad kan det bero på? Stackars liten, det är inte roligt att vara så dålig i magen... :(

Usch vad tråkigt... :cry: Det är så himla jobbigt när ens älskade djur försvinner... Hon har det bra nu iallafall.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 639
Senast: Takire
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
541
Senast: Rosett
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka