Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kattuppdatering
Var med kisse hos veterinären igår. Ny veterinär som inte klarade att ta urinprov så han fick stanna under dagen. Det skulle ta ca tre timmar sa de. Nio timmar senare kunde jag hämta honom. Han hade flera gånger kissat där han satt i buren (då blir det oanvändbart) så stressad var han.
Saknar veterinären som gick på föräldraledighet. Hon klarade att ta urinprov trotts att han var nykissad. Han tyckte verkligen om henne för jag har aldrig sett honom så lugn hos någon annan.
Sockervärdet hade höjts ytterligare och insulindosen höjdes ytterligare. Försökte ta de jobbiga samtalen med den nya veterinären för jag ville få lite svar. Han har ju mycket högre sockervärden idag än när vi först satte honom på behandling. Men hon slog bara bord det. O sa att jag skulle nog förbereda mig på att lämna in honom för prover framöver. Men det är just det jag inte känner att jag kan göra. Han mår för dåligt av det.
Michellan: after eight-kladdkaka
Aneka: muffins med maräng
Lottch: västerbottenpaj
AKB: valfri matpaj
Ia: efterrätt
Bollen: valfri matpaj
Oregano: sallad med tomaterna på sidan om, dryck mm
Förstår att du är glad över att du hittat en Medis. Det dåliga samvetet är verkligen inge kul att leva med! Roligt att hon kärade ner sig så på engång!
Lottch: Här är en till som skulle bli skogstokig om Milton kom hem från, inte bara från svärmor utan från vem som helst, och vara klippt utan min vetskap. Ingen ens hans pappa skulle få göra något sånt. En sån sak tycker jag att man pratar om innan man gör det. Sen så gillar jag lite längre hår på barn också
Vad tråkigt med den nya veterinären. Det ät så typiskt att det alltid skiter sig när man hittat någon det funkar bra med, oavsett situation. Stackars lilla kissen...
Lottch svärmor hade visst klippt håret på hennes svägerskas första barn. Det hade blivit lite spänt i rummet när Lottch å hennes sambo talat om att Selma kanske behövde klippas..
(står i nått långt inlägg som Lottch gjorde)
Om jag fattat det rätt men det va väll så Lottch?
rekord i hur många gånger man kan använda en använderas nick flest gånger i samma inlägg?
Både jag och maken drivs av ett konstant dåligt samvete. Försöker att släppa det när jag inte tycker att vi gör något fel men det går bara inte.
Shit! Klippa håret! Då hade jag nog fått tokspel. Inte för att det e g är en jättestor sak. Det växer ju ut igen. Men mest för att jag inte förstår hur man kan få för sig att göra det med någon annans barn.
Jag kan inte komma förrän halv ett-ett
Är jag brôtig om vi ändrar till den tiden eller ska jag komma senare?
För det tar ca 3 ½ timmar för mig att köra. Kan inte åka innan 9 helst, för det blir för många timmar för mina hundar ensamma tills husse kommer hem kl 14
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Gravid - 1år Det där läste jag också alldeles i början eller om det var innan vi försökte. Men jag tänker hade det varit någon påtaglig risk hade det...
Hundavel & Ras En bit ner på sidan kan man hitta delar av den kennelstatistik SBK publicerat; "Rasvisa listor över uppfödare av brukshundras". Denna...
Hästmänniskan Alternativ 1 kan innebära problem även för dig! Alla hästar klarar inte av den typen av hästhållning psykiskt, har du otur får du ju en...