Sv: Vårmammor 2010
*kl*
Jag kissar hela tiden, ni ska se mej i stallet..haha, min pålle har slutat snegla konstigt på mej när jag för andra gången för dagen går in o kissar i hans box
Kan ju inte rida o vara kissnödig just nu, för kissnödigheten kommer PANG, eftersom den lilla så gärna vill sparka på blåsan, o håller jag mig då blir dte lätt sammandragningar! Så det blir pållens box som får utnyttjas eftersom vi inte har lyxen med toa i vårt lilla myisga privatstall på fyra hästar..En kiss efter mockning och en innan ridningen, hehe
Jag har ju fått lite ont i ryggen, o idag på kvällen fick jag ont i ljumsken ner i låret, såm blixtsmärta, typ mest i vecket mellan lår o höftben....inte alls kul, nog fogarna som spökar..tror jag..
Men ridningen går fortfarande bra, och jag är så glad all tid jag kan sitta på hästryggen, kommer sakna ridningen attans när jag inte längre kan rida, speciellt nu när vi börjar göra framsteg, jag och pålle. Men så länge jag kan kravla mig upp, så ska jag göra det

Dock orkar jag inte hålla igång som innan, allså varje dag men andra sidan är är vädert som det är här så ridningen blir så där ändå..men man håller igång iaf
Annars, med bilbarnstol..Vi får införskaffa i det snart, vagn med men det är på gång..någon som har någon speciell att rekommendera när det gäller babyskydd?