Sv: Vårmammor 2010
*kl*
Gott Nytt!

Detta året blir man mamma(ja, man e ju redan det eftersom man har barnet i magen men inte på riktigt än anser jag

)
Jag har märkt att jag på kvällarna har problem att andas, det tar lixom i, precis som det är för trångt, kan det vara bebis som ligger på ett särskilt sätt på kvällen tro? Det är väldigt märkbart på kvällen iaf..Nån mer som känner igen detta?
Blir väldigt anfådd mellan varven fast jag bara står still, plus att lillan sparkar på blåsan så det känns som man ska kissa på sej mellanåt, haha
Tyvärr börjar foglossningarna komma nu, har sjuuukt ont i ena sidan av ryggen/höften mellanåt, tyvärr känner jag av det i stallet också..

Nu ska nya medryttaren börja imorrn så jag får ju lite avlastning och tänkte höra med min syster om hon kan ta nån dag också..vill ju inte bli helkass och inte kunna rida/pyssla alls..
Förövrigt var nyår fint, vi åt på Sankt Markus vinkällare i Malmö ett helt gäng, mkt gott

sen hemmafest. Folk var lagom berusade så det var skönt. Annars kan dte vara så störigt med dryga fulla folk när man redan är trött o nykter

Firade min kväll med alkoholfri äppelcider, o godis så jag hade det najs