Sv: Vårmammor 2011
Åh, jag vet, helt eländigt är det! Jag blir tårögd av reklamen på tv till och med (inte all förstås) Sedan läste jag en mama-tidning på MVC idag som också fick tårarna att rinna, det är lite genant. =)
Inskrivningsbesök nr 2 idag gick bra, jag gillar min bm, hon verkar förstående och bra! Har öppen för täta besök med koll på hjärtljud och så, om jag ville det. Hon berättade om en annan mamma som pga oro kom varje vecka redan från v 20, och att det var fullt möjligt för mig också om jag ville. Hon kunde även tänka sig att göra ett försök med att lyssna på hjärtljud om ett par-tre veckor eller så om jag ville.
Hb´t fastställdes till 116, ok ändå med tanke på hur jag mått... Och datum för RUL fick jag också, 21 oktober, 5 veckor dit exakt!
I morgon är det dags för det stora läskiga: KUB! Jag är så nervös! Hoppas verkligen att vårt lilla sprattel är okej där inne... Jag ser fram emot att få se den lilla igen, bara den lever och mår bra.... Och att vi får bra siffror på testet känns också viktigt! Vi får väl se hur mkt jag kommer sova i natt!