Värmlandsvagnen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nellie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 12 032
Sv: Värmlandsvagnen?

nä jag vet inte exakt vad det var, hon sa det i förbifarten när jag hjälpte henne att lasta, att hon måste skaffa ett nytt släp för hon gillade inte läckö släpet. tyckte det låg dåligt bakom bilen och att hon tyckte det var allmänt skramligt och så.
pratade med henne förut idag och hon hade ju ett äldre brenderup innan, -89:a och hon sa att brenderupen var hundra gånger bättre än just läckö släpet. med det är ju hennes åsikter, jag har bara haft ett chess släp och det var längesedan.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Emiro
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
396
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 832
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka