Varmt, varmt, varmt!

Snart 2-åring, verkar inte bry sig nämnvärt om värmen även om hon går runt och svettas konstant 😅 Vi har varit på stranden i princip varje dag så hon får bada. Äter väl möjligen lite sämre men kompenserar nog upp det med vattenmelon!

3-veckors, verkar inte påverkad. Sover bra och äter bra (som tur är) men har ett närhetsbehov som gör det extra varmt för mamma och pappa...

Imorgon ska det vara varmt här men sen verkar det svalna av något 👍🏼
 
Store på snart 2,5 sover lite sämre annars opåverkad, lille på 9mån trivs inte alls.. Svettas floder och är väldigt orolig på nätterna.
 
Runt 30 grader fungerar, det är normal Sommertemperatur där jag bor.
Men när det närmar sig 40 grader blir det för varmt. Bebisen (3 mån), jag och pappan lider mest. De "stora" barnen (10, 8, 5 och 1.5 år) klarar det bättre
 
Sover mer låter rätt smidigt ändå? Mina, särskilt den yngsta (1,5), sover mindre och sämre vilket inte direkt är humörhöjande.
Väldigt bra!
Sen håller de igång som vanligt så jag misstänker att det är därför de blir mer trötta då det tar endel.
 
Verkar inte som att våra barn märker att det är 30 grader varmt 😅 Dom leker som vanligt och vi uppmuntrar bad i poolen så mycket dom vill och ser till så dom dricker mycket. Dom är 7 och 4 år.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad motsvarar ett regntäcke i fleece i gram. Tänker mig ett regntäcke för tidig höst sen vår så bör inte vara för varmt. Tycker inte det...
2
Svar
24
· Visningar
1 666
Hästvård Min lilla älsklingshäst blev för tre veckor sen ordentligt halt vänster fram. Vi har varit inne på klinik, lagt bedövning och då släcker...
Svar
14
· Visningar
2 604
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Planen är att Harry ska bli en stallhund så nu behöver vi förbereda oss för vintern 🥶 Han klarade förra vintern bra, hade bara ett...
2
Svar
34
· Visningar
2 379
Senast: zarmino
·
Hemmet Något jag kom att tänka på då jag läste tråden om överkast: hur noga är ni med hur sängen är bäddad och "inredd"? Då jag räknade kom...
2
Svar
24
· Visningar
1 073
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp