Varning för barntjyvar!!!

Nebraska

Trådstartare
En liga rör sig i Västerbotten och letar efter barn att röva bort. Barnen som är av intresse för ligan är främst fysiskt starka barn eftersom barnen tas för att användas som kampbarn i Polen, barnen säljs för pengar och tvingas sedan ställa upp i matcher där de måste slåss tills den ena ligger..

Dom kör med två bilar, en grå skåpbil, en volvokombi och en moped av märket Reiju.

Dom sågs senast i Åsele!!

Sprid detta vidare och varna våra små barn!!


Tills nu har 11 792 personer delat den här statusen på fb. Alltså nästan 12 000 pers är övertygade om att det åker runt polacker på moped och kidnappar barn i Västerbotten för att ha dem till kampbarn!! Imponerande tragiskt komiskt!
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Polisen i Västerbotten har sett sig tvungna att gå ut och dementera uppgifterna.

PÅ FB har jag t.o.m. sett bilder på "de polska skjulen" där matcherna sker. Vet inte vad jag ska skriva när bekanta delar sånt här.
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Samtidigt kan jag inte tycka det är extremt kul, då det iallafall har varit två kidnappningsförsök i västra götaland bara den här sommaren

(men seriöst? Hur kan folk gå på det?)
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Enligt uppgift så kan de använda lössnus och monster energy-klistermärken som lockbete. Låt era barn veta att dom inte ska ta emot gåvor från främlingar!!

Det är tydligen listiga barntjyvar
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Skrattade gott åt den när jag såg den på facebook. HUR kan någon på riktigt tro att det är sant? Polska kampbarn liksom :D Borde väl vara ett lite mer känt faktum.

Tycker såna här grejer är otroligt intressanta. Vem går på dom? Vilken sorts människa är det? Tror samma människa på tomten, utomjordingar, vittror..
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Jag tror förvisso inte att alla som delar verkligen tror på det. Många tycker nog det är kul

Fast jag kanske ha för höga tankar om mänskligheten
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Det är väl därför folk går på det. Som den där varningen om italienska hästtjuvar för ett tag sen. (Och så är det alltid läskiga typer från andra länder som är skurkarna i dramat.)
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Det är väl därför folk går på det. Som den där varningen om italienska hästtjuvar för ett tag sen. (Och så är det alltid läskiga typer från andra länder som är skurkarna i dramat.)
Det måste bero på att våra inhemska tjyvar inte är tillräckligt förslagna.
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Någon kanske hittade på det för att folk skulle sluta lämna sina småbarn ensamma i bilar.
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Någon kanske hittade på det för att folk skulle sluta lämna sina småbarn ensamma i bilar.

Hoppas det funkar då!!

*kl
Jag har oxå sett den. Fick ont i magen trots att jag fatta att det va fejk. Läser 3-4 tidningar varje dag och ingenstans har jag kunnat se något om detta.
Gick in på personens tidslinje och det verkar vara en väldigt oseriös profil..
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Haha, Onodigt, Det ar val bara att ga i och satta sig pa valfritt underbemannat dagis och borja betta istallet!



forlat:o :D
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Hoppas det funkar då!!

*kl
Jag har oxå sett den. Fick ont i magen trots att jag fatta att det va fejk. Läser 3-4 tidningar varje dag och ingenstans har jag kunnat se något om detta.
Gick in på personens tidslinje och det verkar vara en väldigt oseriös profil..

Håller med, visst det är fejk, men samtidigt vet vi att det finns människor till allt och att barn far illa både här och i resten av världen, så jag blir också illa berörd.
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Läste just en bok om barn som slogs i burar, Börjlind? hette författarna.
Undra om ide´n kom där ifrån?

* Jenny *
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Blir allmänt less på alla delade statusar om hundtjyvar, varningar för pedofiler, misshandlare, mördare etc.

Såg att Polisen hade lagt ut på sin FB - sida att man inte bör dela dessa statusar då det många gånger har hänt att personer med skyddad identitet har blivit uthängda.

I skolan fick vi lära oss att vi ska vara källkritiska, och ibland undrar man om dem flesta tappat bort det helt?

Fast jag måste erkänna att jag skrattade åt dem personer som delat statusen om polska barntjyvar på min FB. Kampbarn är det en modernitet som uppstått nu under år 2013? :p
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

En liga rör sig i Västerbotten och letar efter barn att röva bort. Barnen som är av intresse för ligan är främst fysiskt starka barn eftersom barnen tas för att användas som kampbarn i Polen, barnen säljs för pengar och tvingas sedan ställa upp i matcher där de måste slåss tills den ena ligger..

Dom kör med två bilar, en grå skåpbil, en volvokombi och en moped av märket Reiju.

Dom sågs senast i Åsele!!

Sprid detta vidare och varna våra små barn!!


Tills nu har 11 792 personer delat den här statusen på fb. Alltså nästan 12 000 pers är övertygade om att det åker runt polacker på moped och kidnappar barn i Västerbotten för att ha dem till kampbarn!! Imponerande tragiskt komiskt!

ingen fara, barntjuvarna är uppätna av varulvar.
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

*typ knapp*


Nu minns jag inte om det var hundtjuvar eller hästmisshandlare eller vad det skulle vara, inte heller minns jag exakt när det var... Men det las ut en bild på en skåpbil där man såg lite av föraren och så regplåten. Det stod att idioterna var från Estland och folk skrev rätt mycket otrevliga saker om dessa hemska ester. Men eftersom man såg regplåten tydligt var det väldigt lätt att se att bilen var från Spanien............

Inte lätt att se skillnad på bara E och EST..........
 
Sv: Varning för barntjyvar!!!

Fast i Åsele/Backe/Ramsele var de ju faktiskt en skåpbil som försökte lura in barn. Hände i Juni så folk tar väl hellre det säkra före det osäkra.
Källkritik absolut men nu var en liknande händelse ganska färsk så.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp