Vårpremiär på jägers!!

MalanMjöl

Trådstartare
Vilka var där??

Vi hade två hästar, en sista plats med råge... :crazy: (hmm "min" :( )och en tredjeplats! ---> Magic Spell (magic spell här på buke) Grattis igen sandra! :bump: Tur att din häst räddar stämningen hela tiden.. :crazy:

Har lite bilder från ledvolten och innan.. Kommer nog upp senare, om det är okej för sandra?? ;)

Sv: Vårpremiär på jägers!!

nårgra bilder kommer ikväll när jag lagt in dom på datorn.. *hav tålamod* ;)

Innan avfärd:
x1pxOYwqu4SjF4X67TofP-_e8VvJquIRsv_kbuVntbsV62lPGNgGiHTS2bmq0ZNDjEpx2NGvBugW1rEtiPwl_MmF7M78dmp55moFfwTk4psVVl8tDJVS3zaEI0y0bC-Gl1uTanhiLbxULVVwYJ1irYa9hmncloebDH_

Tränsar:
x1pxOYwqu4SjF4X67TofP-_e8VvJquIRsv_kbuVntbsV60y9s9drCPU9Lx72IfhMZMLO2TUu4c2grnTa_rxLDiLXVTR0p-4OoFzSAbOy4fx4OFXYFAQj8IjEu8HVBwH3FF8D1swWs3RZcLEz2t7hX_2wUOW8n7VJC-Y

Ledvolten:
x1pxOYwqu4SjF4X67TofP-_e8VvJquIRsv_kbuVntbsV62SPuPT5WzRsgQkOoQzKE8NcyjJtf3u4g2Ctwc8x8abMHW9IuLiABfiVSLrr-QovIzVRzJNlHQ4wDJzil39oNE6ylbzNN4RFM9xN-NsEI4zfA3R6ZR5C_61

Jockeyn uppe:
x1pxOYwqu4SjF4X67TofP-_e8VvJquIRsv_kbuVntbsV60tF_nCh6252ZppxVIiEdDrqfQjhlulN71zi_yp1oq9Fea3_LHUaY7L-4qf55qBNo4VjhnSYrBdliUmKYh4h8dKFhktbiJGVIhpiWXZ69iyXAphWxkmNmxo

Magic i volten:
x1pxOYwqu4SjF4X67TofP-_e8VvJquIRsv_kbuVntbsV61gHnE7Fn0AmWyXiqsi4JZwijzcuifogzXKug3llE3ZLXSz2BnrN6VGKQVtA5KQhm8h2KzSO3idi90O5lNHxbB_JN1yhc1Kcbvz814QmCWk7BKyMjvd8bgx

LIte röda ögon får ni stå ut med.. ;)

Det gick inte bra för oss heller!
Men sen så red jockeyn inte bra heller tyvärr....
Stallägaren hade en vinst iallafall och det var himla kul!!

Vi vann ingenting hade en som kom trea. Har jag inte fel för mig så vann stallägarens över din häst. Synd att hon kom så långt bak, vad hände?

ok, missförstod dig då.

Det kan mycket väl stämma.. Ja sist så startboxvägrade hon ju, och denna gången var det precis dom fick in henne.. Dom fick mer eller mindre lyfta in henne. :crazy: Sen var hon orolig där inne och stod helknas med sina ben. När starten gick så tappade hon jättemycket och var inte alls med och är hon inte med från början så försöker hon inte ens.. Hon typ stannar upp så hon kommer lite efter och sen blev det bara mer och mer för hon tar inte i för fem öre.. På reprisen på atg ser man jättetydligt hur hon bara stannar, ser ut som filmen hackar.. :( Men hon får nog något försök på sig till, anette ska få rida henne i träning nu och känna på skillnaden tror jag. :crazy:

Visst ja, synd du inte såg det.
Det blev kamp mellan Tiberius caesar och Ave pimiento, de drog iväg i början och på upploppet orkade de inte och kom sist och näst sist.
Dåligt ridet av jockeyrna och synd för de två fina hästarna.

Ja just det. Hörde när jag gick att spekern nämnde Ave Pimiento, sa nått i stil med "han ser ut att ha greppet om det när dom går in på upploppet" men sen hörde jag ingenting mer om honom och undrade vart han tog vägen.. Jag kom tillbaka lagom för att se när Farad gick in i vinnarcirkeln.. Men var rätt ledsen och besviken då så kan inte säga att jag noterade så mycket.... :angel:

Det förstår jag, jo han hade ju "greppet"...
Bättre lycka nästa gång, Tiberius är ju också en mycket fin häst.

Vet bara att det gick bra för Wilmorin, som kvalade. Tränade henne förra sommaren men blev såld till någon i Båstadstrakten. Riktigt fin häst med mycket krut i :)

Jag var där:)

Ja fotade även lite, & ja hittade några bilder på era snyggingar: (vill ni inte att ja lägger ut dom här så tar ja bort dom direkt)
2113599.jpg

2113600.jpg

2113602.jpg

2113605.jpg

Jättefina bilder!! :love: Mycket bättre än mina... :angel: Är det okej om jag sparar dom?? Haha bibbi ser rent galen ut på bilden från ledvolten.. :D Och sen kommer hon i mål utan att ta i särskilt... :crazy: :smirk:

Hur går det med din häst föresten??

Senast ändrad:

Vi hade med tre hästar till start från vårt stall, blev en tredjeplacering och en vinst :)

Grattis grattis! Vilka hästar? *nyfiken*

Tack tack sandra! Säg till om du vill ha de andra bilderna med.. :angel: Fast harryhooks bilder var snyggast!! :love:

Hej
Du har ju glömt bort att ge mig de bilderna du fotade på våra hästar, det var länge länge sedan, kommer du ihåg?

Hur är det med dig annars?

Liknande trådar

Hästhantering I april 2006 hämtade en mycket lycklig 17-åring hem sin allra första häst, ett urgulligt 4-årigt travarsto vid namn Anna, och det visade... 2
Svar
35
· Visningar
5 684
Senast: Pettsson
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig innan jag ska ut till stallet och koppla på droppet igen :( Redan i torsdags märkte jag att hästen var...
Svar
13
· Visningar
2 724
Senast: nocki
·
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut... 2
Svar
23
· Visningar
4 338
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?