Vårpremiär på jägers!!

Sv: Vårpremiär på jägers!!

ja malin jag vill gärna ha de andra bilderna med!!!!!
:bump:

Ja hon såg rätt cool ut när hon kom in i mål:p Men ja tyckte båda hästarna va riktigt fina.

Visst spara du dom :)

Jo med min pålle går det bra. Vi är i fullgång, jag hade hoppats att hon skulle starta den 30:e april, men det blir nog inte så pga en massa krångel.
Sen har jag skaffat mig en 3-åring (Arab) som jag hoppas ska kvala nångång i sommar, om han är redo då.

Ja skulle gärna skicka bilder till dig men alla mina bilder har försvunnit :cry: :cry:
Jag hade precis börjat samla på mig en del bilder, ca 6000(!) varav 1000 av dom var galoppbilder. Men min externa hårddisk pajade & där hade jag alla bilderna.
Dessa bilderna jag fotade i söndes är dom första nya galoppbilderna ja tagit.
Men jag hoppas kunna fota nya bilder, då lovar jag att ja ska skicka till dig:)

Jo de e lite bergodalbana med mig;)
Allt väl med dig nuförtiden?

Tihi,tack :)

Mazil i första loppet som blev trea.
Sen hade vi Allsussedup och Kangaruz i andra loppet, där vann Kangaruz.

Ok!

Harryhook: Tack! Haha ja hon är lite knäpp... Fast igår var det inget slöande.. Det var kakvittring (blir skyldiga kaka när vi trillar av.. :p ) många gånger om i paddocken... För alla vet väl att när det blåser i buskar så är dom EXTREMT farliga... :angel: :rofl: Men efter lite rastande där så fick hon gå ut på galoppbanan och springa av sig lite..

Vad kul! Vad är det nu din (dina blev det ju nu..) heter igen? Så man kan hålla koll! ;)

aha, så trist när sånnt händer.

Jo allt är bra med mig.
Har köpt Zertlin e funambule ue national Zenith UNDERBAR häst!

Vi kanske ska ha starthäst i pramms men det beror på om han kommer med, jockeyn förstörde ju en hel del.

Vi hade tre starthästar i söndes, fotat någon?

Du har inte lyckats få en bild på Slew Prince som vann i det loppet din häst startade?

tyvärr.. Fotade bara våra egna hästar.. Men om du går in på atg.se och klickar på eftersända lopp, visa trio så fanns loppet där innan..

Kunde inte hitta det då när du skrev det innan, tror inte det finns kvar.

åhh nej d var det ju inte.. :( *slår mig i skallen för att jag inte sparade det* :mad: Trodde det skulle va kvar till nästa söndag typ.. :crazy:

Jo sen ser man ju inte hela hästen 2:an är mer i centrum där tycker jag.

harryhook skrev:
Jag var där:)

Ja fotade även lite, & ja hittade några bilder på era snyggingar: (vill ni inte att ja lägger ut dom här så tar ja bort dom direkt)
2113599.jpg

2113600.jpg

2113602.jpg

2113605.jpg

ohhh dom bilderna är det kvalite på! Vad har du för övermänsklig kamera egentligen?

Liknande trådar

Hästhantering I april 2006 hämtade en mycket lycklig 17-åring hem sin allra första häst, ett urgulligt 4-årigt travarsto vid namn Anna, och det visade... 2
Svar
35
· Visningar
5 684
Senast: Pettsson
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig innan jag ska ut till stallet och koppla på droppet igen :( Redan i torsdags märkte jag att hästen var...
Svar
13
· Visningar
2 724
Senast: nocki
·
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut... 2
Svar
23
· Visningar
4 338
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka