vart är ferrytowns tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vart är ferrytowns tråd?

Jag tycker att ni alla kan lägga ner era spekulationer på engång, låt ft_lover va! Ni är vuxna människor och ger er på ett barn serröst.. Anmälan har kommit in och Dom KOMMER ut för att titta på hästen, Ni har gjort erat nu räcker inte de? Lämna detta nu och gå vidare med era egna liv... Hästen MÅR bra och han har LAGGT på sig och det är INTE lite... lev era egna liv,det räcker nu...

Vi har inte behövt spekulera, ft_lover har visat oss bilder.
Är hon omyndig finns det någon annan i hennes närhet som är ansvarig. Är du medveten om att man som stallägare är skyldig att se till att ens inackorderingar mår bra?

BRA att inspektören kommer ut, jag hoppas ferrytown nu får mat och en chans att komma tillbaka i form.

Vi har inte behövt spekulera, ft_lover har visat oss bilder.
Är hon omyndig finns det någon annan i hennes närhet som är ansvarig. Är du medveten om att man som stallägare är skyldig att se till att ens inackorderingar mår bra?

BRA att inspektören kommer ut, jag hoppas ferrytown nu får mat och en chans att komma tillbaka i form.

Varför frågar du mig om jag vet som stallägare att man är skylldig?? Vad vet du om mig och vad jag gör på fritiden?

Hästen har fått mat helatiden, men ni här inne verkar juh inte veta hur det är att ha hingst...för då hade ni inte behövt undra så mycke, OCH JA givetvis är det JÄTTE BRA ATT dom SKA komma ut och titta för att hon ska få se att ni gjort en anmälan helt förgäves,då de finns andra hästar som verkligen far illa och inte får varken mat eller hjälp... focusera på sånna fall istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Shaggy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: Tuvstarr
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31