Bukefalos 28 år!

Vart får man tag på ...?

DarkInNight

Trådstartare
Fefferonis /pepperonis / vaddetnuheter / som man får på pizzan eller i salladen, vart får man tag på likvärdiga?

Har köpt burk på burk i matbutiken i försök att hitta rätt men hittar inga som är lika goda, antingen stenhårda eller sladdriga. Hittar aldrig rätt :meh:
 
Fefferonis /pepperonis / vaddetnuheter / som man får på pizzan eller i salladen, vart får man tag på likvärdiga?

Har köpt burk på burk i matbutiken i försök att hitta rätt men hittar inga som är lika goda, antingen stenhårda eller sladdriga. Hittar aldrig rätt :meh:
Kan du inte köpa från pizzerian? Jag brukar, när jag är sugen, be om extra om jag köper pizza. Det kostar inte jättemycket och de blir inte dåliga direkt heller.
 
Lite samma sak med vitkålssallad, det finns ingen färdig att köpa så vill man inte göra själv så får man köpa på pizzeria :cautious:
(Eller jo, den som finns har paprika :wtf:)
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 187
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 422
Senast: ptr
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 609
Senast: Hedinn
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 866
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp