vart finns FAQ'n??

E

EmMmY

vart finns FAQ\'n??

jag kan bara inte hitta den :confused:
Någon hade skrivit i nåt inlägg;
Högst upp på sidan så bör du se en nålad tråd som heter FAQ, gå in och läs på den tråden först, där finns svar på de vanligaste frågorna. Om du fortfarande har funderingar ska vi gärna se om vi kan hjälpa dig att räta ut frågetecknen.

men jag hittar den inte där? den översta tråden som jag ser är den nålade tråden om böcker.
 
Re: vart finns FAQ\'n??

ser den inte där :( :confused:
för mig syns först boklistan-tråden (nålad å under den Finns det auktoriserade tränare i Akademisk ridning?- tråden. konstigt.
 
Re: vart finns FAQ\'n??

Skumt! Prova att söka på F.A.Q så kanske du får upp den. Den ska finnas någonstans...
 
Re: vart finns FAQ\'n??

Det kan vara att du behöver ändra nere i en rullist, längst ner till vänster (på sidan där du ser alla trådar på barock) och sätt på "visa alla", så kanske det går?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 914
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 925
Senast: Niyama
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 865
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 857
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp