vart finns kaninfilten

boccia

Trådstartare
Såg en såååå underbar gosefilt på en blogg, och undrar givetvis var man kan få tag i en sådan. Har en kompis som nyligen fått barn, och den skulle vara en helt underbar välkommen-till-världen present :)
Någon som har någon idé? Jag har försökt googla, men utan att få träff :(

Sv: vart finns kaninfilten

Skriv en kommentar i bloggen och fråga, så får hon fråga vart den kommer ifrån! :)

Det är brio som tillverkar den.
Jag har iallafall sett den på två leksaksaffärer i min stad :)

Hehe! Med tanke på var du verkar bo så kanske du ska köra till Osby direkt?!?
Jag har hört att där finns en outlet där med leksaker o så :)

:angel:
Det kanske blir så... :D Och så kan barnen få gå på Lekoseum igen (för vilken gång i ordningen det blir har jag tappat räkningen på....)

Är det bra där? Jag har aldrig varit där... Kanske värt en tur när man ändå ska till ikea?

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 785
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 614
Senast: Rosett
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka