JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vart hän går hoppaveln tror ni?
Åt vilket håll tror ni hoppaveln går?Hur ser den moderna hopphästen om 20 år?Går vi mot tyngre hästar med stor kapacitet eller lättare modell?Vilka förbund kommer vara framgångsrika?Kommer avelshingstklonerna ha något genomslag?Vad tror ni?Vilka uppfödare inom hoppaveln kommer vara vinnarna om 20 år?
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Avel
Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Dagbok
Ja tyvärr har mina hästar blivit en börda. De går på lösdrift jag har dom hemma och de får mat tillsyn flera gånger varje dag hovslagare...
2
3
4
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Dalmatiner
Hundavel & Ras Å andra sidan så var det en i ett stall jag stod i för många år sedan, väldigt fin och trevlig tik som gick lös utan att jaga andra...
Mia_R
6 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 693
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Rackarungen passade på att smita ut ikväll i solskenet. Han var så söt så tänkte ta en bild men då tvärvände han och jag fick jaga efter...
Mia_R
15 minuter sedan
Svar: 600
Visningar: 31 478
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snyggt! Är du nöjd?
*kl-ish*
Var på årliga brush-uppen för MH/MT-figgar igår. Inbokad på MH vid två tillfällen i juni.
Brie
31 minuter sedan
Svar: 1 294
Visningar: 78 203
Hund
Värde på travare?
Hästmänniskan Om man är angelägen att få köpa hästen finns det nog stor risk man retar upp säljaren genom att ge ett sånt skambud. På -80 talet låg...
abc
1 minut sedan
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Det också, det hade jag helt glömt och är ju skäl för anmälan bara det!
Sel
3 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Apelkastning är inte konstant, det kan komma och gå.
Trivselfläckar är inget riktigt begrepp 😄
Källa, Bo Furugren, forskare och expert...
Bison
4 minuter sedan