Vart har ni ridit idag?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Elisha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 123
  • Visningar Visningar 7 500
Sv: Vart har ni ridit idag?

+ SoffiProppi:
Tack!:love: Det var superhärligt oxå!:bump: Precis, man måste ta vara på den lilla snö vi får!:laugh:
Ska träna andra hästen på samma fält idag hade jag tänkt.:)
Låter härligt med långtur!:)

Jag red barbacka på våran plogade slinga i hagen, helt perfekt med ca 2 dm snö :D Orkade inte ta mig ut i skogen i 25 minusgrader :cool: Skritt och trav blev det och ponnyn var väldigt pigg och sammarbetsvillig. Hagkompisen fjantade runt lite men ponnyn brydde sig inte :love:

först red jag ut på min nya häst som kom för 4 dagar sedan. tog en lugn skrittur på ca 20minuter. mysigt men kallt.
Sen red jag och min kompis ut på hennes halvblod o en unghäst jag rider då och då, vi galoperade och hade jätte kul. så skönt när hästarna är igång helt snart igen eftersom det är blev så mycket ridning i december.

red lite dressyr på åkren idag( ingen paddock)=(. hade hacket på henne och för första gången jobbade hon ordenligt!=) i stritten men traven slutade med en avåkning och ett krossat finger=O (jaja, sånthänder)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 209
Senast: Pinus
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 908
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 938
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka