Vart kan man köpa Fibergi

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Holsteiner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 418
H

Holsteiner

någonstans i Uppsala? På Svenska Foder's hemsida hänvisar man till MASKINSERVICE I UPPSALA AB, men jag har pratat med dem och de är inte längre återförsäljare. Någon som vet?

Du får nog ta dig ner till sthlm :(
Hästbutiken i Bromma har ligger vid Solvalla och även Täby Stall och foder.

Johan Hansson har vad jag vet, ligger i Boländerna. Bra service har de med, handlar i o f s inte fibergi där men mineraler och hundmat, de bär ut säckarna till bilen och allt.
:)mvh Maria

Ring Johan Hansson AB, de har också flera återförsäljare så de kan hänvisa till den som ligger närmst..

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 466
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 492
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 215
Senast: morgaine
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 369
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31