Vart kan man ta fälttävlanskort?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Bacchus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 077
B

Bacchus

Ja, har alltid velat börja tävla fälttävlan med min ponny som jag haft i ett å ett halvt år. Men mamma har tkt att de är för farligt o.s.v. Men vi ska börja träna på Trossnäs till våren igen. Han har tävlat fälttävlan förut med placeringar å vinster.

Men iaf. Till ämnet. Någon som vet vart man kan ta fälttävlanskort? :banana:

Sv: Vart kan man ta fälttävlanskort?

Det beror ju på var du bor, men ett bra sätt är att ta kontakt med en tränare i din närhet (se. SvRF:s förteckning) eller titta på hemsidan på de klubbar som har terrängbana.

På alla våra läger och week-end kurser går det att ta, kolla på www.hoforsridsallskap.se.nu

Liknande trådar

Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
525
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31