Vart köpa lös nosgrimma?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare amanin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 158
A

amanin

Har ni några tips på vart man kan köpa lösa nosgrimmor, och då inte de vanliga tråkiga som finns på Hööks och Börjes, utan några lite roligare. Kanske breda, kanske annorlunda utformade, med bling-bling, med fodringar - ja allt som inte är vanligt tråkigt svarta utan detaljer. Behöver uppdatera ett par träns där nosgrimmorna är för små...

Sv: Vart köpa lös nosgrimma?

Hippsonshopen har lösa nosgrimmor,men kanske inte så stort utbud av annorlunda nosgrimmor.

Kikade där igår, men hittade inget som föll mig i smaken... Men tack för tipset, tar gärna emot fler!

Sharpman i Hogsta (mjölby) har delar till träns man kan köpa. Tror (men inte säkert) att det är Chetak träns man får plocka ihop själv.
Pris per del så att säga..

Säkert jättefina - men jag måste vinna på triss först:D

Hmm, ska kika på tradera:idea:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 520
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka