vart köper man fina tävlingstäcken?

Sv: vart köper man fina tävlingstäcken?

men har man inte sånna täcken bara när man vinner?

eller är det bara vanliga täcken?

Hera2002 skrev:
men har man inte sånna täcken bara när man vinner?

eller är det bara vanliga täcken?
Tävlingstäcken är täcken som man har för att se snygg ut på tävlingsplatsen!:D :D

Det från Exklusiv kan ju vem som helst beställa.
Det är ett väll ett ylletäcke med "frontlapp" eller vad man ska säga.
Dock skulle jag ju inte tro att det är någon Agria brodyr som standard :smirk: utan i så fall får man väll brodera något eget. Det skulle ju också kännas väldigt dumt och köpa ett sånt täcke med Agrias brodyr om man inte vunnit det (tycker jag i af) eller blivit sponsrad med det ..

Tror hon syftade spec. på det som Snäjkie la ut bild på, det med frontlapp från Exklusiv ;) .

finaste täckena är ju lätta hansbo kombitäckena.. visserligne inte röda eller blåa men sjukt fina!

Hur gör man det då? Trycker jag där det står att man kan designa eget står det bara "det finns inga produkter att visa i denna kategori"!

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
33
· Visningar
1 277
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka