vart översätta?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare SantaBlueJolita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 072
S

SantaBlueJolita

Hejan alla
Undrar fall det är nån därute som vet nåt bra översättningsprogram engelska-svenska och tvärtom?

Dela gärna med er om ni vet nåt

Kram

Sv: vart översätta?

Sök på Lexin på goggle så kommer du fram till ett :)

mm, vet den, men tänkte mer på nåt liknande babalfish (heter det så?) där man kan typ översätta meningar och slang. =D, men det kanske inte finns..är ju oxå så kass på goggla:angel:

Det finns ett par men tro inte alltför mycket på översättningen du får.
Det här är resultatet för översättning med respektive tjänst av meningen Hi, my name is Emma and I love horses.

www.systransoft.com
Hi är min känt Emma, och jag älskar hästar.

http://www.e-freetranslation.com
Hej , mig namn er Emma och JAG älska häst.

Inte jag heller :crazy:
Jag har pluggat språkteknologi, och borde förstå hur sådana program fungerar men det är bara för kasst. Det är ju inte ens översatt ord för ord utan det måste ligga någon slags logik bakom. Men det gör det tydligen bara sämre :eek:

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka