Vart ska en matte få plats?

Speciella_tina

Trådstartare
IMG_1894.jpg

Hmm, först hette det att hunden ska inte få vara i sängen :angel:

Fast det är ju mysigt att ha dem där!

Sen hette det hundarna ska inte få vara i nya beiga soffan:angel: fast hur mysigt är det ha ha familjekväll om ite de får vara med!

Fler som ruckat på principer om möbler?

Sv: Vart ska en matte få plats?

Haha självklart blir det såååå:D

vilket smart lakan! sånt där vill jag också ha, är det det som kallas "dra på lakan"?
köpt var? :)

såddär brukar det se ut hos oss också, fast vi har en hund och två katter.

Jag struntade i principen om sängen från början - tog upp henne första natten för jag visste att det skulle bli så i alla fall.
Soffan är förbjuden hos mina föräldrar, vilket hon vet, hos mig får hon vara i soffa och säng men inte i fåtöljen.

Reglen var från börjar golvet och egen säng...

Men vi har ändrat lite: sängen ok men inte i soffan, soffans är kattens och hon tycker hunden är lite jobbig så hon behöver en egen zon.

Nja måste man väll säga. Eftersom det står en säng i min brors gamla rum får dom sova där när jag inte är hemma (för då sover jag där:p och jag vill inte ha sällskap av några som är så håriga) Men förutom mammas och pappas säng och kökssoffan får dom vara vart dom vill.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka