• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare PsychoBubbless
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 898
jag VET. men jag är inge bra på att följa regler för där får man inte lika snabba svar. det har jag i alla fall fått för mig

Förstår bara inte varför man inte kan lära sig att söka efter svar om man nu vill ha snabba svar!?

men om du VET att tråden ligger fel, så skriver du ändå här? :confused:

vi blir alla drabbade om folk här missköter sig.
så det är ju bättre om alla drar sitt strå. :smirk:

Jag håller med henne, det går bra mycket snabbare att få svar här än på data fprumet eller vart det skulle ligga.

Inte tror jag väl att det blir så farligt om man lägger en tråd fel då och då.. Även om det är med mening.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 058
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka