Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på vasaloppet.se klicka på länken Resultat i listen till vänster. Fyll i namn och tryck på Favorit på den du vill följa.Sitter ni bänkade idag?
Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem, men verkar bara gå att följa en person där? Händer ingenting när jag trycker på svägerskans namn, men min bror kunde jag följa utan problem
Såg starten hemma hos syrran, nu är vi på väg hem och tror vi hinner hem innan första går i mål. Kikar in på play emellanåt för att se hur läget är.Sitter ni bänkade idag?
Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem, men verkar bara gå att följa en person där? Händer ingenting när jag trycker på svägerskans namn, men min bror kunde jag följa utan problem
TackGå in på vasaloppet.se klicka på länken Resultat i listen till vänster. Fyll i namn och tryck på Favorit på den du vill följa.
Klart lättast tycker jag och gratis. Har sex stycken favoriter som ligger listade under varandra nu dör jag får mellantider och förväntade måltider.
De kom till Evertsberg, sedan drog de snöret. Första gången min bror åkte så bra jobbat ändå
Tittade, väldigt nöjd över att jag åkte i måndags och inte igår![]()
Eftersom en av de som åkt 50 lopp påstod att detta var det värsta han upplevt kan man väl konstatera att det var halvrisiga förhållanden![]()