Vasaritten

Sv: Vasaritten

Hjälp! :eek:

Jag som inte ens läst en startlista!
Det känns som att jag kommer längre och längre från distansritten....

Klass 1 vet jag inte mer än att Annelie E gick ut på sista slingan i ensam ledning när jag slutbesiktade. Tror att alla andra var med fortfarande.

I klass 2 kom Linnea och Power först, tvåa Caroline Franzén Ganzir, trea Olof Martinsson m Vient och fyra Maria Hagman m Wigor ( hon hade ej slutbesiktat när jag gick men han såg så fin ut när han kom in)

I klass 3 tror jag Helena Sahlström m Niko vann. Sedan kom Camilla med min Midnight, trea Sophia Fischer m Super Extreme.

STORT TACK Till Vasarittens arrangörer, lika proffsigt som vanligt!

Vad roligt med ponnysarna! Och vilken fin bild på hemsidan. Apropå det, är det nån mer som har bilder att visa?

Grattis Lina!
Din häst bodde hos mej ett tag innan han kom till den du köpte av. Kul kille, hälsa från mej. Det är så roligt att det går bra för er!
Mvh
Cicki

Jag ska se om jag har lite bilder och lägga ut bara jag hinner. Jag var nere och kollade in Equipe samt kollade in nya chip-systemet och hur det funkade mot programmet.
Några bilder togs mest inne på området. Har inge ute på banan men på Lina har jag. :D och på småtjejerna i Prova På samt några till.:rofl:

KL

om nån har bilder på mig och Mid, nr 25 blir jag superduper glaaaad om jag får sno dem :D Självklart med fotografens namn på! :)

Lina, Pma mig din mailadress så ska jag maila dig bilden under helgen.
Tror det var slutbesiktningen som bilden togs.:rofl:

Finns det någon som har bilder med nr 18 på så pma gärna mig!

Liknande trådar

Tjatter Här pratar vi om skid-VM. Här får man räkna med att resultat förekommer. 8 9 10
Svar
187
· Visningar
2 965
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 794
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
277
Hästvård Cystor - era erfarenheter Vad hade ni för symptom? Vart satt den/dom, Opererade ni ? Vad för typ av operation gjordes ? Resultat ...
Svar
4
· Visningar
391
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka