väska/fodral till laptop

Trani

Trådstartare
Någon som vet var jag kan hitta väska eller fodral till en 18,5 tums laptop?

Har sprungit runt över hela stan och letat. Hittar bara en på nätet. En skitful på netonnet för 500 spänn. Hittar jag inget annat får jag väl köpa den men det vore trevligt att ha ett litet urval åtminstone.

Är smått desperat för jag måste ha den innan jul.

Sv: väska/fodral till laptop

Jag köpte fodral på Clas Ohlsson. Vet inte om de hade just den storleken och de var väl inte några designmästerverk men det funkar.

De har tyvärr inte så stora. Var där idag.

---
Börjar tycka att min dator är irriterande stor nu. :cry:

DustinHome har några modeller från 18 och uppåt.

Det är nog lite varierande från dels datormodell och dels väsktillverkare hur pass exakta måtten måste vara. Mina Macbook pro med 17" skärmar har båda fått plats i väskor för 15,4"-datorer helt problemfritt. Nu är det ju ganska slimmade datorer, men det kanske kunde vara värt att mäta datorn och kolla om dimensionerna för väskor från 17" och uppåt kanske hade funkat också? Ryggsäckar brukar vara generösa i utrymmet.
Har en Golla-rygga som jag har dels min 16" HP Pavilion och Macbook pro 17" i samtidigt. Dock med den ena utanför skyddsfodralet, men det hade garanterat fått plats en större dator både på bredd och höjd i facket som är avsett för datorer. Hur mycket större vågar jag inte svara på utan att mäta först men väskan är avsedd för 16" laptops.

Mitt tips är att kika på Tradera och Outlet24. :) Där brukar man hitta det mesta.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka