väska till klippmaskin

Seabaz

Trådstartare
Jag har en klippmaskin och som alla klippmaskiner levererades den i en väska/låda i plast.
Den har gått sönder....

Finns det att köpa nya väskor för klippmaskin + tillbehör?

Själva frigolitfodralet så allting passar går ju att ta ur och stoppa i en ny väska... men just plastlådan/väskan... ?

Sv: väska till klippmaskin

Om du skriver vilket märke det är så kanske ngn snäll bukefalist har en som ligger och skräpar... Jag har tyvärr ingen man behöver frigolit till så det är nog inte samma märke som mina maskiner...

Nu tror ju jag att den går i vilken maskin-väska somhelst, vissa har väl nån typ av skumgummi istället för frigolit. Bara det är ungefär samma storlek på maskinerna...

Det är i alla fall en DeLaval HCP65

Du kan bara inte mäta hur stor lådan är och sen köpa någon billig trälåda/plastlåda? I med att du har själva frigolitfodralet i behåll tänkte jag :)

VArför ska du ha den i en väska? Ska den vara stöttålig? Finns ju massor med bra o smidiga verktygslådor i plast

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 139
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under... 2
Svar
31
· Visningar
3 863
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka