• Western
  • Trådstartare Trådstartare Shiney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 015
S

Shiney

Letar efter en väst som är så smidig som möjligt, rider western med min donna och då vill jag ha en smidig väst. Just nu så har jag skippat västen ett tag för att min väst är så OSMIDIG. Någon som ska sälja sin eller vet ni någon ställe man kan hitta bra västar. Gärna inte över 2000kr

Sv: Väst

Hej! Jag har sett en sorts väst som är populär bland westernfolk som vill ha en väst som ser lite mer "western" ut. Den ser ut som en skinnväst och verkar väldigt bekväm. Jag vet dock inte var man kan köpa den, men ring eller maila till Bonanza Western - dom är kunniga och serviceinriktade och har ett stort sortiment! Lycka till!

Men sen finns det andra vanliga säkerhetsvästar som är väldigt tunna och smidiga, de kan du i alla fall få under 2000. Det finns olika nivåer på säkerhetsvästarna också, hur hårda dom är kan man säga. De är inte så westerninriktade men tunna och smidiga som sagt och lätta(re) att röra sig i. Där tex. är en billig: http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H

De billiga västarna är oftast hårda och klumpiga, men prova på www.kefly.se och titta på deras zippa västar. De är ursköna och lätta. :bump: Skapligt bra pris med.

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
393
Senast: Ponylove
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka