Novelette Trådstartare 12 Jul 2006 #1 Vilka ska dit?? Jag ska ställa ut Nikita: Vi är i ring 17 och startar som 16:e i ringen. Kanske kan man ha en Buke-träff?
Vilka ska dit?? Jag ska ställa ut Nikita: Vi är i ring 17 och startar som 16:e i ringen. Kanske kan man ha en Buke-träff?
sky_fly 12 Jul 2006 #3 Sv: Västerås utställningen! Ville bara säga Lycka till och hoppas ni kommer hamna bra till ! Och såklart, sööt hund !
Sv: Västerås utställningen! Ville bara säga Lycka till och hoppas ni kommer hamna bra till ! Och såklart, sööt hund !
Novelette Trådstartare 13 Jul 2006 #6 Sv: Västerås utställningen! *puttar upp* Har för mig att det var ett gäng som skulle till Västerås...
Sv: Västerås utställningen! *puttar upp* Har för mig att det var ett gäng som skulle till Västerås...
Kamomilla 13 Jul 2006 #9 Sv: Västerås utställningen! Jag ska dit med min Havanais Mirre på söndagen, ring 2.
F Flinisen 13 Jul 2006 #10 Sv: Västerås utställningen! Malin_Orebro skrev: När är det? Klicka för att se mer... nästa helg
Malin_L 13 Jul 2006 #11 Sv: Västerås utställningen! Aha, som ni kanske förstår så ska jag inte ställa då. Föresten så kan jag inte åka och titta heller
Sv: Västerås utställningen! Aha, som ni kanske förstår så ska jag inte ställa då. Föresten så kan jag inte åka och titta heller
Novelette Trådstartare 13 Jul 2006 #12 Sv: Västerås utställningen! Vad synd, jag ställer på lördagen.
R Rockport 13 Jul 2006 #13 Sv: Västerås utställningen! Är utställningen innomhus eller ut? Har lust att åka men familjen vill bara åka om det är ute i det fria...
Sv: Västerås utställningen! Är utställningen innomhus eller ut? Har lust att åka men familjen vill bara åka om det är ute i det fria...