Vätskeersättning

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Ciazon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 361
C

Ciazon

Min häst dricker inte tillräckligt när jag åker bort på tävlingar eller träningar (över helger) vilket gör att den ganska ofta får koliksymptom när den kommer hem :( . skulle gärna vilja ha tips om hur ni gör för att få era hästar att dricka ordentligt? Jag ger redan massor av vatten i kraftfodret.

Sv: Vätskeersättning

Jag har inte provat själv ,men äppelcidervinäger en liten skvätt i vattnet. Eller hemmavatten å ta med om det går.

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 142
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 284
Senast: lundsbo
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 175
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka