Vatten slöldpaddor!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Donald_Duck
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 776
D

Donald_Duck

Hej!

Har ni något/Några tips på roliga saker man kan lära in sina vattensköldpador?? :)

/Donald Duck

Sv: Vatten slöldpaddor!

Jag gav bort min lilla sköldpadda nyss, men han lärde sig att simma efter fingret, också kunde han "hoppa bana". (Han kröp över kvastskaft).
Också kunde han visa när han var hungrig, och när han var sällskapssjuk.

Moej skrev:
Jag gav bort min lilla sköldpadda nyss, men han lärde sig att simma efter fingret, också kunde han "hoppa bana". (Han kröp över kvastskaft).
Också kunde han visa när han var hungrig, och när han var sällskapssjuk.

å...... sådant skulle jag vilja lära mina sköldisar :smirk:

/Donald duck

Min syrras är väligt väldresserad :devil: När man stoppar ned fingert så biter han sig fast :devil:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: Annat
·
Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
349
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II