Vattenförbrukning vad är rimligt?

Fast... TS skriver:
"Nu när jag fick vattenräkningen så har det förbrukats 100 kubik mer vatten än föregående år. "

Alltså borde det inte stämma med mätarställning. För då hade hon bara förbrukat 20 kubik året innan och det låter extremt lite för någon som har en tonåring i huset och vattnar trädgården också

Nää :) 100 kubik mer är ju räknat på om det skulle förbrukats 533 kubik föregående år och 650 kubik detta år (avrundat). Om det är mätaren det är fel på har det i verkligheten förbrukats 120 kubik per år.
 
Nää :) 100 kubik mer är ju räknat på om det skulle förbrukats 533 kubik föregående år och 650 kubik detta år (avrundat). Om det är mätaren det är fel på har det i verkligheten förbrukats 120 kubik per år.
Det kanske är dags att TS kommer hit och klargör.

Jag tolkade det som att det förbrukats 100 kubik mer, än vad somt förbrukats året innan. Alltså att vattenförbrukningen ökat med 100 kubik.

Så - kom igen @alazzi - red ut detta. vi är totalt förvirrade! :D
 
Det kanske är dags att TS kommer hit och klargör.

Jag tolkade det som att det förbrukats 100 kubik mer, än vad somt förbrukats året innan. Alltså att vattenförbrukningen ökat med 100 kubik.

Så - kom igen @alazzi - red ut detta. vi är totalt förvirrade! :D
Ja, det börjar bli ett spännande mysteruim :) !!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 523
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Har under fm roat mig med att kolla vad som rent praktiskt skulle hända om jag flyttar V från Sveland till Agria. Och, ibland är det...
Svar
7
· Visningar
1 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • GVFÖ 2024
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp