Vattenslang och 70 väg.

N

Nitra

Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...
 
Sv: Vattenslang och 70 väg.

Nitra skrev:
Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...

Vet inte om man "får" en har gjort så i alla år. Visserligen inte de största 70-vägarna men ändå. Sliter lite mer på slangen bara. Hemma har vi numera skjutit ett rör under vägen, det underlättade.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ca 20-30 meter mellan vattenutkastaren på huset och hästarnas vattentunna i stallet (beroende på om man räknar där slangen...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 366
Senast: hastflicka
·
Anläggning Vi har ett jobb att göra när det gäller taket på mitt stall. Det är en 100 år gammal byggnad och tegeltaket ligger ovanpå det gamla...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: lizzie
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
947
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp