Vattenslang och 70 väg.

N

Nitra

Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...

I

Idasagare

Sv: Vattenslang och 70 väg.

Nitra skrev:
Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...

Vet inte om man "får" en har gjort så i alla år. Visserligen inte de största 70-vägarna men ändå. Sliter lite mer på slangen bara. Hemma har vi numera skjutit ett rör under vägen, det underlättade.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag behöver hjälp. Min häst dricker ganska mycket och därav så kissar han också rätt mycket. När jag ska mocka så är nästan hela boxen...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 001
Senast: tanten
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 528
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Försökte läsa mig till hur mycket energi man egentligen gör av med en dag i stallet. Hittat bara en artikel med några år på nacken som...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 830
Senast: skiesabove
·
Anläggning Hej! Skulle behöva tips på hur jag ska bemöta mina inackorderingar.. Hyr ut platser på lösdrift och som inackordering har man åtagande...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 452
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Del II Valp 2022
  • Uppdateringstråd 27