växjö trakten...

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare sanni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 556
S

sanni

Är det någon från växjö som har sin/sina hästar runt, hollstorp, skir tex som är intresserad av att rida tillsammans lite längre fram i år och träna ihop?
Har ett par hästar som vill gärna vänja sig vid sällskap och skiljsmässor efter ridturer;) :D

Sv: växjö trakten...

Vi i Berlinstallet på Teleborg rider en del däråt ibland!! De flesta av oss (dock ej jag än...) håller även på med distans!!

Kom gärna över till oss så kan vi rida runt sjön eller nåt!!

Här på forumet är det även Nattuggla och Daimie som står där!!

Sv: växjö trakten...

Julle skrev:
Vi i Berlinstallet på Teleborg rider en del däråt ibland!! De flesta av oss (dock ej jag än...) håller även på med distans!!

Kom gärna över till oss så kan vi rida runt sjön eller nåt!!

Här på forumet är det även Nattuggla och Daimie som står där!!

Låter ju kanon! Så fort vädret är mildare så kan jag ju pm:a till er så betsämmer vi något!
Ska få igång min tjej först lite mer...hon håller på att sättas igång.. tog första galoppen i onsdags...oj oj..en pigg li:D ten pingla..tur att matte satt kvar:o

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 998
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
532
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 954
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka