Växjöbor se hit!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 731
P

piggis_83

jag blev lite fundersam när jag kollade i tidningen igår tror jag de va. Under "affärsrörelser säljes" står det "ridsportbutik i växjö" med ett alvestanummer, som tillhör dom i hjortsberga. så det måste va växjö ridsport som ska säljas, eller någon som vet?
tråkigt i så fall, men kanske läge för lite utförsäljning? kunde ju va bra att fynda lite :d

Sv: Växjöbor se hit!

Ja, det är det. De har haft skyltar i fönstren i några veckor nu... Synd!!

Men nu har jag hittat en sadel där, som jag har bestämt mig för!! Så jag ska föra över pengar och köpa den denna veckan. Men hon sa inget om att det var bråttom eller så, dessutom såg det likadant ut i butiken som det alltid har gjort.

De har inte riktigt bestämt sig för hur de ska göra. Lokalen ska de inte ha kvar, men de kanske ska hyra en annan större. Dock är inget bestämt. Vad jag har sett är där ingen rea, och jag är där minst en gång i veckan just nu och hämtar/lämnar sadlar:angel:

Tycker oxå det är tråkigt, Växjö behöver en RENODLAD hästaffär (inte Cityg., Granng. osv)
Men den har ett taskigt läge känns det som.
Om ni ser att det är rea där nån gång framöver, så kan ni väl meddela mej.... är inte där speciellt ofta, men hon har mkt fina saker :)

Ja, vi får hoppas den kommer att finnas kvar men kanske med lite bättre läge. Parkeringsmöjligheter vore inte fel.

ja, jag såg det i fredags... trodde de skulle sälja av allt o bara ha den i hjortsberga..

Någon som vet om dom har sålt eller om dom har både affären i Växjö och Hjortsberga kvar? Vad har dom isåfall för öppettider i Växjö?

Vad jag vet så har de välle båda affärerna kvar, tror att öppetiderna i Växjö är iaf från 10..? Var länge sen jag var där.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 632
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
26 817
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 905
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 356
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka