Vaxproppar = Ett måste?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare prydi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 8 967
Sv: Vaxproppar = Ett måste?

Hehe, nä, inget föl än inte och man börjar ju misströsta lite smått, men försöker att hålla leendet uppe, hehe. Hur det står till just nu, kan ni läsa i mitt senaste meddelande på Väntans tider del 2 :D

Förändringar... hm. Skulle väl i så fall vara att Prydi är himla surig av sig. Odinn, valacken hon går med, får inte gå nära och definitivt inte när vi är i närheten, då skriiiker hon och de står med bakdelarna mot varandra och trycker åt varsitt håll. Hur att odinn inte är nån slagskämpe, han ger sig alltid direkt. Sen känns juvret mer spänt också. Men jag känner inga bäckenband som släppt :/ Än...

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 569
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 237
Senast: mars
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 508
Senast: TantAgda
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som... 23 24 25
Svar
481
· Visningar
59 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka