Vem är bäst??

shady

Trådstartare
:idea: Vilken galopp häst anser ni är bäst i Norden? Vi tar norden annars blir det kanske lite för svårt.

Motivera gärna varför ni tycker det också.

Fauner i finland kanske.. fast han e pensionerad nu. hos min kompis..

svårt nu när Valley chapel är borta, tyckte att han var outstanding annars. Vet att are hyldmo har en treåring som heter "ihla grande" den tror han är bättre än Incrory.........Sen har ju norrmännen flera fina hästar på gång. Tycker det ser tunt ut på den svenska sidan även om jag hoppas att en av våra hästar ska vinna stockholm cup i år!! Visst får man drömma :D

Har ju funnit och kommer att finnas otroligt många bra hästar. Men till min favorit skala tillhör 3 gamlingar.

Cinnamon
Hooter och
Maureen Star.

Mandrake El Mago gjorde en fantastisk uppvisning på Jägersro i debuten idag. Det är en helt fantastisk häst. Helt klart en av de bästa. Sen har vi Halfsong som hade ett bra år förra året, tråkigt att det inte gick bra för henne i Dubai. Får se hur bra hon är detta året när hon går ut mot äldre hästar...

Väntar med spänning på Pamona.
Hon gjorde ju en fantastisk första säsong :bump:
Eftersom jag är ny gemet och inte sett " de stora" så får
Pamona min röst.

Är det inte den som står hos Tommy Gustavsson på Täby? Eller är jeg helt ute och cyklar nu?

jo, pamona är en fin häst men jag har svårt att tro att hon står distanser över 1600meter och dom klassiska löpningarna är längre...........(inte diana iofs)

mm han FLÖG fram.. :)
Annars måste´jag säga.. BeMyBaby.. Framtidens stjärna.. :D :p

Inte mer än två men otroligt härlig att rida... :banana:

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: tara
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 112
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
894
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 071
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur