Vem är konstnären?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Bets
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 678

Bets

Trådstartare
Undrar om någon känner till vem som är konstnären till denna tavla. Kan inte tyda signaturen.

Bifogade filer

• 20181108_232202.webp
    20181108_232202.webp
    156,7 KB · Visningar: 124
Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.

Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.
Tack för svar. Har köpt den på secondhand butik is Stockholm.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 158
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
463
Hemmet Köket är verkligen det minst spännande rummet i min lägenhet och jag vill försöka ändra det. Har planer på två tavlor som är 50x70 på... 2
Svar
26
· Visningar
1 023
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
319
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31