Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dom som inte sitter på hemmet borde kanske göra det........
Men på vår tid hade vi i alla fall fler att välja på. Nu finns det tydligen bara Ivan och PA och någon nämnde en dansk lärling. I övrigt är det väl bara tjejer som rider. Fy, så trist! Nej, det var bättre förr![]()
Hahahaha! Det va bättre för... Helt klart..*minns bara skillnaden 10 år tillbaka*
Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge???Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha
Mahahaha, snälla KAN du inte föreslå sofia att ha en tävling på isola där man kan vinna signerade foton ( olika vågade beroende på vilken placering man får) och en Dejt mad Ivan. Ni kommer gå ut o äta tapas innan du vet ordet av![]()
Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge???Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha
Jag tycker mest att killarna på täby ser ut som små pygmeér,:
Bra idé! Och om inte Ivan ställer upp gör säkert Rein det! Allt för hindersporten!![]()
Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat.... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd
.... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2
![]()
Jag har mejlat Sofia på Isola Racing idag och sagt att hon ska fixa en tävling där man kan vinna en dejt osv med Ivan![]()
Vet inte riktigt vem hon är men vi får väl se vad hon svarar, hoppas att hon också tycker att det är en bra ide!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat![]()