L
lizazaroo
Sv: Vem vill ni dejta?
*puttar lite till*
*puttar lite till*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, roade mig med att läsa igenom den här tråden i går kväll. Kan förstå att hela Täby pratade om den
Men jag måste säga att ni nämnt ALLDELES för få hinderjockeys. Inte för att det finns så många på våra breddgrader men de är ju iallafall i något mer normal storlek!
Vi får ta att få igång tråden Sofie
Vem skulle du vilja dejta Sofie???
Haha...*puttar*
Värst vad jag blev utsatt då, helt plötsligt. Jag fattar inte vrf?!
Kollade på dina bilder.. Jag hade Inger´s Lady (penelopes mamma) som passhäst när hon stod på banan
Haha, roade mig med att läsa igenom den här tråden i går kväll. Kan förstå att hela Täby pratade om den
Men jag måste säga att ni nämnt ALLDELES för få hinderjockeys. Inte för att det finns så många på våra breddgrader men de är ju iallafall i något mer normal storlek!
Hade du? Var hon fin?
Hon var jätte mysig. man kunde stå och gulla me dhenne i tiiiiiiiimmar. Hon var hel fux. Jätte fin. Hela utseendet fick hon nog av Pennekamp. meeen.. ögonen fick hon av Inger
Hihi okej! Då har hon fått sin kelgrishet från Inger också, du kan gulla med Lady i timmar också!
okej.. tillbaka till tråden.. finns det snygga hinderjockeys??
var står hon?+ är hon duktig? e hon snäll o rida?? inger vad guuuuuuuuuuuuuuuuudasnäll. Har aldrig ridit henne dock. Jag gjorde mest arbete på marken.
Jag träckte faktist inger då när hon vann sitt enda löp *stoooooolt*
okej.. tillbaka till tråden.. finns det snygga hinderjockeys??
Här är en länk till de skandininaviska som rider i år: http://www.hindersport.se/ Men några av killarna har varit dåliga med att bidra med bilder. Vassego o avgöra själva!
Här är en länk till de skandininaviska som rider i år: http://www.hindersport.se/ Men några av killarna har varit dåliga med att bidra med bilder. Vassego o avgöra själva!