Venedig på vintern?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 035

fejko

Trådstartare
Vi ska på skidresa i mars 2013 och flyger till Venedig. Nu funderar vi på att besöka själva Venedig, men undrar hur det är på vintern? Är det något att se? Kan man ta sig dit och är det risk att man blir strandsatt där?

Sv: Venedig på vintern?

OK :-) 2014 menar naturligtvis! Är det något att se på vintern?

Jag har varit i Venedig i juni och december. Föredrar vintern: lugnare, skönare temperatur och jättevackert!

Tack för alla svar! Det blir nog ett besök ett besök men vi kanske bor i Treviso i stället så vi slipper släpa skidorna o dyl på färjan.

Någon kanske vet om man kan lämna skidorna på flygplatsen?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: dobbis
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 128
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 870
Senast: Red_Chili
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka