JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
cirkus
Startdatum
Startdatum
6 Jun 2017
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
473
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
5
6
7
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
25 minuter sedan
Svar: 1 266
Visningar: 76 021
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
45 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 940
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
56 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 669
Hund
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Jag hade nog velat ha mer koll av just SI-leder och även koll av knä med röntgen och UL. Precis som du verkar vara inne på.
Cattis_E
8 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 240
Vård
Uppdateringstråd #2
Gnägg Galopperade i skogen idag och min tjeja är lite överambitiös i byten nu då hon precis fattat konceptet. Hon är en PRE och det blir...
BibbiSmyger-i-Sken
28 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
35 minuter sedan