Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vågar man köpa ett par nu när dom har funnits så länge eller kommer dom bli ute snart? skulle inte förvåna mej om det kommer någonting nytt nu om jag köper ett par så blir dom här ute
det var inget jag hade planerat. hade tänkt åka till tierp 16/8. men gick in och kollade på den här tävlingen nu och den lät ju väldigt rolig får återkomma om det
Haha nej det var ju den som lät rolig Funderar på att ta Mazarin till Tierp och Nypon till Hedermora isåfall, eller tvärtom. men vi får se den lät jäklit rolig iallafall skulle vara kul att åka till hedermora eftersom det inte blev någonting av åland.
får man typ mer poäng om man har knoppar, alltså, om man är lite mer upppiffad?:P eller varför har alla som rider de knoppar? [får konstiga funderingar på nätterna ]
Jo annars hade jag tänkt att köpa veredus olympic. dom är ju lite billigare och jag har precis köpt en speed är för 5000 kr och ska köpa ett HG klinker träns för strax över 3000kr nu. fast det är inte lika kul att ha dom billigare som dom dyrare
Haha nä, tänkte köpa Olympic först också, men då blev mamma arg:
Men om du nu ska köpa nya skydd så måste dom ju ha nått speciellt, inte bara vanliga skydd...
Jag: Mina pengar= jag bestämmer!
Mamma: Nä, nu bestämmer jag...
Just det, hittade du den inte billigare nånstans? Men jag antar att din kära mamma eller pappa betalar (?) så då kanske det inte spelar någon större roll
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...