Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha nej fasen heller att dom betalade den fick jag göra själv. dom brukar vara snälla och betala allting, men dom tyckte tydligen inte att jag behövde någon ny hjälm för 5000kr
HAHAHAHA ser de framför mig, nu säger folk bara - är inte de där en ponny? när jag kommer in på banan utan de spottar på mig för att jag har en affrohäst! shit, jag måste sova nu..
Haha, det är bara skönt!
Rider nästan aldrig med min JW längre, tom Eurolite har bättre ventelation än den. ( kan iofs bero på att Euroliten är en ventalationshjälm, och JWn är inte det?)
haha är det min som är trång eller? jag fryser inte om huvudet och känner inte att det blåser i håret kan iförsej ha med att det är 40 + och vindstilla i ridhuset och det är extremt kvaft där inne. höll på att dö idag när jag dressyrtränade med min JW hjälm
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...